QULBIX Q140MD RACE
Teho 12kw / 16 hevosvoimaa
- Pyörä pelkillä jalkatapeilla ja valitsemallasi satulalla (moto/pyörä)
Hinta: 7590€
- Pyörä pelkillä polkimilla ja valitsemallasi satulalla (moto/pyörä)
Hinta: 7790€
- Pyörä polkimilla, jalkatapeilla ja valitsemallasi satulalla (moto/pyörä)
Hinta: 7950€
- Pyörä polkimilla, jalkatapeilla, motosatulalla ja pyörän satulalla
Hinta: 8120€
Kaikki hinnat sisältävät alv 24%. Nouto Orimattilan myymälästä ilmainen, kotiinkuljetus veloitetaan erikseen ajankohtaisen rahtihinnaston mukaan.
- Toinen satula (moto/pyörä) lisävarusteena 170€
- Polkimet 365€
- Poljinavustus 85€
- Helposti ja joustavasti Svea-osamaksulla ilman käsirahaa alkaen 111,24 €/kk. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Sähköpyörä vaativampaan makuun
Haastavassa off-road käytössä laatu ja suorituskyky ratkaisevat. Qulbix-sähköpyörissä yhdistyy äärimmäinen teho, keveys, vakaus, ketteryys, luotettavat jarrut ja laadukas jousitus - kaikki testattuina kilpailuolosuhteissa.
OSTA NYT
Qulbix sähköpyörät on luotu voittamaan. Q140MD Core ei pelkästään näytä hyvältä, vaan se on myös suunniteltu tosikäyttöön. Sen suorityskykyä ja kestävyyttä on testattu vaativissa kilpailu-olosuhteissa. Qulbix voitti maailman ensimmäisen FIM EX-BIKE CROSS WORLD CUPin vuonna 2019.
Sinä määräät tahdin. Qulbix Coressa on kolme eri tehokarttaa, ja valintasi mukaan käytössäsi on joko perinteinen moottoripyöristä tuttu kaasukahva, poljinavustus, tai molempien yhdistelmä. Tämän lisäksi tehoa voi helposti hienosäätää ohjaustangon vasemmalla puolella sijaitsevasta säätimestä 20%-100% tehoalueen väliltä. 20% teho on sopiva siirtymiin, 30%-50% tiukoille ja teknisille poluille ja 60%-100% esim. crossiradalle.
Kyky pysähtyä on yhtä tärkeä kuin nopea kiihtyvyys ja vääntö. Jarrut ovat huippulaadukkaat. Tuplajarrulevyt edessä takaavat jarrutustehon myös äärimmäisissä tilanteissa.
Jousien jäykkyys ja iskunvaimentimien huippulaadukas hydrauliikka ovat suhteutetut pyörän painoon ja ne takaavat miellyttävän ajokokemuksen. Pyörässä on erinomaiset DNM ilmajouset joita on helppo säätää itselleen sopivaksi ilmanpaineen avulla.
Tarvitsetko sekä nopeutta että vääntöä? Saamasi pitää. Huippunopeus vakiorattailla on 70km/t - siinä vasta kiinni pitelemistä! Lisävarusteena saatavilla isompi eturatas jonka kanssa huippunopeus nousee 80km/t.
Uuden sukupolven huipputehokkaissa sähköpyörissä keskimoottori on huomattavasti parempi ratkaisu kuin keskiömoottorilla varustetut pyörät, joissa painava moottori takarenkaan keskiössä siirtää painopisteen liian taakse ja tekee kaasusta hitaasti reagoivan. Tästä aiheutuu se että pyörä on erityisen vaikea käsitellä maastossa.
Qulbix Core-pyörää voi käyttää joko huipputehokkaana sähköpolkupyöränä, tai kevyenä sähköcrossina. Sama pyörä, molemmat vaihtoehdot, aina saatavillasi tilanteen ja tarpeen mukaan.
Saatavilla polkupyöräsatulan tai motosatulan kanssa. Satula on helppo ja nopea vaihtaa tarpeen mukaan.
Key Features: | Centralised mass, great response and manoeuvrability, great range, high speed and a lot of configuration options. |
Max. Electrical Power**: | 12 kW (applies for the 72V 30Ah battery pack) |
Max. Range***: | 60-80 km (max. range in PAS mode with 25 km/h speed limit: 140 km) - applies for the 72V 30Ah battery pack |
Battery Capacity: | 2160 Wh (applies for the 72V 30Ah battery pack) |
Charging Time (0-100%): | 2 h 30 min (applies for the 72V 30Ah battery pack) |
Max. Speed***: | 80 km/h (22T/34T chainrings); 90km/h (22T/30T ch.) - applies for the 72V 30Ah battery pack |
Max. Rear Wheel Torque: | 300 Nm (22T/34T chainrings); 260Nm (22T/30T ch.) - applies for the 72V 30Ah battery pack |
Min. Range: | 50 km (applies for the 72V 30Ah battery pack) |
Variable Regen Brake (left thumb operated): | Yes |
BATTERY & CHARGER | |
---|---|
Battery Chemistry: | Li-Ion |
Battery Pack Nominal Voltage: | 72V / 30Ah |
Charger AC Input: | 110 V / 220 V (manual switch). Supplied with EU AC plug. |
Charger Type: | 84 V 10 A Li-Ion Battery Charger |
Charger Weight: | 3 kg |
Display: | Cycle Analyst V3 |
Displayed Info: | Battery voltage, speed, power, battery T, Ah power & Wh power usage, current, regen current & power, max. and min. values for current, trip meter, max. speed, average speed, range in km by trip or total; internal battery resistance and more. |
CONTROLLER SPECIFICATIONS | |
Controller: | Sine-wave controller |
Functions: | Top performance sinewave (FOC) e-bike controller with smooth, direct throttle response, variable regen, silent motor operation. |
Max. Set-up Battery Current: | Nominal: 130 A, peak: 160 A (applies for the 72V 30Ah battery pack) |
Motor Temperature Sensor: | Yes (KTY83/122) |
MOTOR SPECIFICATIONS | |
Motor Type: | BLDC PMSM air & ferrofluid cooled out-runner |
FRAME | |
Material: | Super strong construction steel and high tensile strength aluminium. |
DRIVETRAIN | |
Crank Set: | Custom crank set with overdrive gearing for effective pedalling at bike's end speed. Equivalent to 75T single front chain-wheel sprocket. |
Freewheel: | 1-Speed Freewheel |
Pedals: | MTB – FR/DH style pedals |
SUSPENSION | |
Front Suspension: | Custom DNM USD-8SQ Custom Fork 200 mm stroke |
Rear Suspension: | DNM RCP2 Shock |
BRAKES | |
Front & Rear: | Double front disc brakes, 203 mm. |
WHEELS | |
Front: | Alu DH 26'' rim |
Rear: | Alu Moto 19'' rim |
OTHER SPECS | |
Bike's weight, ready to ride: | 57 kg (with battery and foot pegs), 44kg (without battery, with foot pegs) |
Bottom Bracket: | Truvativ Howitzer |
Handlebar and Stem: | Truvativ Hussefelt |
Seat: | Bicycle seat included (moto style seat available separately). |
Throttle and Regen Brake: | Twist operated throttle, thumb operated regen (PAS available as an add-on). |
* The range and end speed of your bike will depend on the chain wheel ratio (standard: 26T/30T, climber: 26T/30T, high-speed: 26T/26T), battery's size and charge level, riding style, riding surface, tire type, ride's weight. |
"Nyt on ensimmäinen ajo takana. Matkaa tuli 22 kilometriä ja kokemus on vaikea kuvailla sanoin. Naurelin ääneen pitkin matkaa ja jokaisen kiihdytyksen jälkeen virne oli korvasta korvaan. Tehoja on todellakin tarpeeksi, 100% tehot oli aivan liikaa, nokka ei pysynyt maassa jos kiihdytti kunnolla. Pääasiassa ajoin 40% ja 60% tehoilla. Jousitus oli sulava, renkaissa oli pitoa todella hyvin ja kaikin puolin olen erittäin tyytyväinen."